Skab overblik og minimer administrative opgaver med en Digital infoskærm med check-in modul

Med Data Displays nye pakkeløsning ’Digitalt Check-In’ er næsten alt tidkrævende manuelt papirarbejde og gule huskesedler blevet fortid. Nu kan du få en komplet digital touchbaseret check-in løsning hvor du via en interaktiv touchskærm byder dine medarbejdere velkommen og lader dem registrere deres ankomst og aktivitet.

Med en digital infoskærm med check-in modul, vil ingen nogensinde være i tvivl om, hvem der er tilstede og hvad der sker på arbejdspladsen. Du kan vise information til både gæster og medarbejdere om aktiviteter på arbejdsplads samt hvilke opgaver dine kollegaer er sat på.

Din brugerflade

Få et visuelt og digitalt overblik

Kombinationen mellem generel information, der kan fungere som slideshow og den interaktive touchskærm, giver mange muligheder for forskelligartet kommunikation med dine medarbejdere. ‘Digital Check-In’ løsningen anvendes primært som komme / gå registrering af medarbejdere (et digitalt stempelkort) og giver på den måde, et visuelt overblik over de tilstedeværende medarbejdere – hvilket minimere administrationens opgaver og er med til, at skabe overblik på arbejdspladsen.

Som standard består data displayets pakkeløsning af 4 forskellige moduler:

  1. Check-in modul
  2. Info/Slideshow modul
  3. Live RSS/Nyheds modul.
  4. Ressource-håndterings modul

Hvert modul har forskellige opsætnings muligheder og du bestemmer selv hvilke informationer skærmene skal vise.

1
2
3
4
Digital infoskærm med check-in
1

Check-in modul

2

Info/Slideshow modul

3

Live RSS/Nyheds modul

4

Ressource-håndterings modul

  • Overblik over aktiviteter på arbejdspladsen

    Alle kan se de forskellige opgaver deres kollegaer varetager – uanset og de sidder i møde, er ude at køre eller har ferie.

  • Interaktiv skærm

    Alle kan nemt klikke og ændre deres aktivitet på skærmen via skærmen touch funktion.

  • Nemt admin system

    Du kan som admin selv styre hvilke opgaver og funktioner du ønsker der skal vises på skærmen.

  • Overblik over kommende begivenheder

    Du kan let holde øje med lokale nyheder, DMI eller hvornår den næste firmafest løber af stablen via skærmens info-slidere, som let kan administreres i admin systemet.

Back-end system

Tilpas selv din Digitale infoskærm

Data display systemet administreres via det digitale administrationsmodul, som er webbaseret, og kan anvendes fra enhver PC med internetforbindelse.

Du kan som administrator tilføje og ændre alt efter behov. Data displayet kan sættes op præcis som du ønsker og du bestemme selv betegnelserne på præcis de funktioner og aktiviteter der gør sig gældende på din arbejdsplads (‘Mødt’, ‘Barsel’, ‘Sidder i møde’, ‘Er på kursus’, ‘Er ude at køre’ mv.).

Har din arbejdsplads nogle ønsker til tilføjelser, er vi sikre på at vores programmører skræddersy en løsning, der passer præcis til det behov du måtte have.

1
2
3
Digital infoskærm med check-in
1

Personliggør infoskærmen med billeder fra det seneste firmaarrangementer i slideshow-modulet.

2

Opret medarbejderne og deres funktion.

3

Planlæg medarbejdernes aktiviteter i arbejdspladsens kalender.

Skræddersyet løsning til din virksomhed

Kontakt os for mere info