Skab overblik over dine møder med et digitalt Lokale / Møderums Display

DataDisplays nyudviklede ‘Møderums Display’ minimerer dobbeltbookninger, forvirringer og afbrydelser af igangværende møder. Møderums skærmen viser nemlig hvem der bruger lokalet og hvor længe.

Med en lille møderums skærm foran klasse- eller mødelokalet får du, dine kollegaer, dine gæster eller dine elever indblik i mødeaktiviteten i det enkelte rum. Er lokalet ikke optaget, er det muligt at booke ad-hoc – direkte på skærmen via touchfunktion. Løsningen fås både med og uden touchfunktion.

Kontakt os allerede i dag >

Din brugerflade

Få et digitalt mødeoverblik

Med et møderums display er mødebooking nemt. Skærmen kan installeres på væggen eller på en glas-facade foran mødelokalet

Du kan selv være med til at bestemme udseendet af møderums displayet, indsætte dit eget logo og personliggøre baggrunden. Det betyder at skærmene let kan matche jeres visuelle identitet og/eller de omgivelser den/de måtte være placeret i. Har du allerede en ekstern kalender / booking løsning (f.eks. Office 365 ), kan vi i de fleste tilfælde integreres det i møderums displayets system.

Som standard består Møderums Displayets pakkeløsning af 4 forskellige elementer:

  1. Lokale navn / beskrivelse
  2. Møderumsoversigt
  3. Ur og dato
  4. Info/Slideshow modul

Har du nogle ønsker til tilføjelser, skræddersyr vores programmører en løsning, der passer præcis til det behov I måtte have.

1
2
3
4
1

Lokale navn/beskrivelse

2

Møderumsoversigt

3

Ur og dato

4

Info/Slideshow modul

Skræddersyet møderums Display til din virksomhed

Bestil et opkald fra vores AV-konsulent